Šta su drugi pitali?
Ovde se nalaze sva pitanja koja su drugi postavljali i odgovore koje su dobili od našeg srdačnog tima. Možda medju njima nadješ i odgovorei na tvoja pitanja vezana za Skynet KTV internet i televiziju, kao i za sve naše pakete i usluge. Brzo, lako i jasno!
Televizija
Da li može na više od 2 TV uredjaja
U svaki naš paket su uključena 2 uredjaja, više od dva uredjaja je moguće uz doplatu
Kako da znam koji paket je najbolji za mene?
Ukoliko korisnik ima nedoumica prilikom odabira paketa, može da se obrati kontakt centru ili poseti našu poslovnicu i naš prodajni tim će vam pomoći oko odabira najbolje opcije za vas.
Kako mogu da kontaktiram podršku
Podršku možete kontaktirati pozivom kontakt centra Skynet KTV-a na +381 64 00 381 31., ili slanjem email-a na kontakt strani.
Koliko traje montaža opreme?
Kompletna montaža kod vas na adresi traje izmedju 30 i 45 minuta
Vreme za rešavanje reklamacija
Ukoliko dodje do nekih problema sa pružanjem usluga zbog kvara na mreži ili tehničkih smetnji rok za otklanjanje problema je 48 sati od trenutka prijave.
Prosečno vreme je ispod 8 sati.
Internet
Da li je internet neograničen?
Internet u svakom našem paketu je neograničen, možete surfovati koliko god želite, gledati sadržaj na youtube-u uživati u društvenim mrežama i deliti svoje utiske.
Da li se stvarno dobije brzina iz paketa ili je ipak manja?
U svim našim paketima dobijate brzinu koju ste platili, naš moto je ako kažemo 100 mislimo 100.
Skynet KTV
Dr. Dragoslava Zeke Smiljanica bb,
31315 Zlatibor
Prodaja/informacije:
+381 64 00 381 31
Radno vreme:
Ponedeljak - Petak: 8 - 16h
Subota: 8 - 16h
Reklamacije:
(Besplatan poziv)
0800 100 705
+381 65 983 81 31
Radno vreme:
Ponedeljak - Petak: 8 - 17h
Subota: 8 - 17h